Tuesday, May 19, 2015

Batuk Oh Batuk....

Assalamualaikum dan salam bersiaran semula.... macamlah aku nie selalu sangat bersiaran kan... belog pun tuk diri sendiri jer.... bak kata orang suam-suam kuku jer...  hehehehe.
 So korang macam mana? sihat ke? aku nie dah 2 minggu batuk tak juga baik-baik. Lepas daripada balik kampung awal bulan ari tue, sampailah sekrang nie. Rasanya lepas makan ubat bukannya lebih baik tapi macam makin teruk pulak...

Dok kat opis nie kejap...kejap... kong...kong...kongg..... stress aku menahan kegatalan tekat aku nie.... tapi bukan aku sorang jer, kat department aku nie adalah 3 4 orang yang batuk. Orang kata memang musim orang demam ngan batuk sekali sekarang nie.... hadoiii...  kalau musim buah sedap lah juga, nie musim dapat penyakit.... hadoiiii.....

Besok pagi nak pergi jumpa doktor lagi, sebab tadi masa aku pergi doktor lelaki plak yang bertugas, segan pula aku nak bercerita dengan doktor tue. Padahal aku nak minta vitamin lain sekali sebab tu kalau boleh dapat jumpa doktor perempuan lebih afdal kata orang....  boleh cerita masalah perempuan sekali....
hehehehe.....

okey lah, batuk pun tak nak berhenti dari tadi asyik dok kong...kong...kong jer nie.....

bubuyy.......



love...
Eina

No comments:

Post a Comment