Thursday, April 17, 2014

minta pandangan

assalamualaikum,,, hari nie aku nak minta pendapat or pandangan kepada yang sudi share la,,, semalam aku ada terima miracle slimming cofee ngan harum malam daripada seorang kawan. sebenarnya kawan aku nie nama dia Kak Naimah (panggilan aku sebenarnya). sebelum nie, kak naimah nie, dia kerja satu department aku kat HQ. Tapi memandangkan dia dan suami dah beli rumah kat Klang so, dia minta tukar ke cawangan Shah Alam. yelah dekat la sikit daripada nak travel dari Klang ke Keel kan...kan... eh ape yang ko melalut nie Eina.....debushhh sekali kat pipi tue.... apa-apa pun thanks kepada kak naimah sebab sudi bagi produk FREE nie...


aku sebenarnya nak tanya berkenaan dengan 2 produk yang aku terima nie, ada tak sape-sape yang pernah try dan kalau dah cuba aku nak tau kesan-kesannya. lagi satu nak aku tak pasti samada produk nia dapat KELULUSAN KKM tak. kalau korang tau macam mana nak semak kelulusan kkm pun boleh gitau aku. manalah tahu aku dapat lagi produk free mcm nie kan.... boleh semak sendiri je... hehehhe...
 bajet nak yang free je kan eina nie.... 

berkenaan harum malam nie, aku sebenarnya xpernah dengar pun produk nie, tapi ramai kawan opis aku cakap, banyak iklan kat FB pasal produk nie, xpe nanti aku pi cari kat FB ye... tapi sekarang nie aku nak tye korang la... boleh kan...kan....kan...  

kawan aku kata harum malam nie khas untuk orang dah kawen je, so sesuai la untuk kak ton yang baru kawen nie, eh.. bukan dah lama ke??? dia kata lagi produk nie untuk penjagaan dalaman wanita, tapi masalahnya sekarang nie yang bagitau kat aku tue pun belum kawen lagi, macam mana tue....hahaha...


-eina-

No comments:

Post a Comment