Monday, October 27, 2014

Kemalasan aku datang lagi....

Assalamuaikum, dah lama rasanya aku tak bersiaran kat sini kan... aku sebenarnya malas tahap gaban dah nie. hahhhaha. boleh bagi alasan cam gitu???

aku sebenarnya nak cerita berkenaan dengan tahap kemalasan aku nie pada menjahit baju dan maik kat baju2 aku tue. cewahhhh macam banyak benor bajunye kan,,,, hahhaha... tapi memang banyak korang. aku xtipu.... banyak dengan kain pasang yang belum dijahit. hehehehe...

Dalam malas-malas aku nie, berjaya juga la aku menyiapkan sepasang baju kurung dan siap dengan beading sekali tawww. So, ini dikira rajin sehelai baju je la, mehmeh.... 

jahitan manik simple.... sebab malas nak buat crumble mumble...
layannnn gambar je la yee..

cantek kan,,,, hahhahahah 

Nie lah hasil kerajinan aku tapi sehelai je dulu ye...

Memandangkan kain pasang dah melambak aku nekad nak buat baju, so dapat lah aku berbaju barukan dan masa yang sama aku dapat habiskan kain pasang yang sampai boleh buka kedai tue. Tapi naluri membeli aku tak dapat dibendung lagi tambahan baru-baru nie, opismate aku ada pergi bercuti di Padang, Indonesia. So, dengan niat dia untuk berniaga, aku terus sambar 2 pasang... huhuhuhu.. habis duit gaji aku tuk bulan nie... 

Okey, cerita beli kain pasang tak habis lagi ye, baru-baru nie plak JAKEL ada buat jualan pengosongan kedai, haruslah aku pergi kan..... jalan punya jalan, terpandang la sehelai kain nie terus jatuh cinta pandang pertama ko... so, jawapannya haruslah aku membelikan,,, huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........ menangis buat kali ke berapa pun dah xtaw.... sambung nangis lagi nie..... huwaaaaa...... sob...sob.... sob....


-Eina-


No comments:

Post a Comment