Wednesday, October 29, 2014

Back Pain

Holla semua, kembali bersiaran... hehhehe... eh! sebelum tue, Assalamualaikum, semua sihat ke hari nie???? wah dah macam penceramah plak kan ai nie,,,,,,,

aku tanya korang sihat or tak nie, bukan ape sebenarnya kan sebelum nie aku ada share pasal kerja last minute yang boss aku suruh buat tue. bukan aku sorang je taw, tapi satu deparment yang kena kerah buat kerja mcm orang gila. Sampai hampir gila semua staf dalam deparment aku tu. mana tak gilanya, kena kerja non-stop selama sebulan taw. Siap pakej kena stay lepas waktu keja dan kena datang setiap Sabtu dan Ahad, secara paksa rela.... 
huwaaaaaaa.....
Alhamdulillah, semua tu dah selesai, semalam semua data dah 100% di key in. 

Lepas selesai je kerja paksa rela tue, aku dan boleh dikatakan semua staf dapat back pain. Dah la aku nie ada masalah ngan sakit pinggang yang agak kronik, nie pula ditambah dengan sakit belakang, bahu, lengan, tengkok dan kepala sekali. rasa macam nak MC je tapi memandangkan banyak kerja yang bertangguh, so aku gagahkan juga datang kerja. Nasib baik la pagi tadi masa bangun sakit-sakit badan dah berkurangan sikit....

Harap hari nie, dapat setelkan kerja yang bertangguh tue, Jom mulakan kerja semua.... caiyok....caoyok...caiyok....


-Eina-

No comments:

Post a Comment