Thursday, October 16, 2014

Kerja Gila vs Gila Kerja

Bila ditengokkan pada tajuk entry aku kali nie mmg menunjukkan yang aku tengah stress pasal kj aku sekarang nie... huhuhuh
mcm mana la tak stress kalau kerja melambak-lambak beribu-riban data nak kena key in dalam masa seminggu ja... memang kerja gila kan???????? 

Disebabkan kerja yang terbengkalai tu, aku kena paksa datang kerja pada hari Sabtu n hari Ahad macam orang yang gila kerja, keja 7 hari seminggu non stop taw...

Benda ni semua terjadi disebabkan salah sorang boss aku tue yang mmg xtau nak manage kerja dan last-last kiteorang juga yang kena kerah mcm buruh asing... 

boleh jadik tekanan darah tinggi mak naik lepas nie... nasib la sebelum nie tekanan darah dok rendah je kan... hahahha...



-aku yang stress-
Eina

No comments:

Post a Comment