Monday, October 6, 2014

Mood kelautttt lagi...

Assalamualaikum... semua...
rasanya sudah lama aku tak bersiaran kan... hahahaa... x bersiaran bukan bermakna aku sangat-sangat sibuk ye, tapi mood aku sejak dua menjak nie asyik kelaut jer. Ops!!!!, aku bukan nelayan ok... hehehehe... lawak tak?????

aku pun xtau nape, tapi aku sangat-sangat memerlukan kerajinan untuk aku menyelesaikan tugasan yang berlambak2 kat umah dan kt opis... korang nak taw, aku sekarang nie malasnya bukan memain taw, nie kira malas betul-betul malas hokey...

aku malas nak siapkan crochet brooch yang diminta oleh en hady, padahal dia nak tolong jualkan untuk aku jew..... huwaaaaa betul-betul teruk kan aku nie???  .... pemalas tahap gaban,,,, eh! ada ke sampai ke tahap gaban nie,,,, heheheheh. nampak sangat pemalasnya... paham tak ape yg aku cakap nie.... hahaha aku pun kadang-kadang xpaham......^_______^ 

aku juga malas nak siapkan jahitan manik kat baju aku tue, (macam mana la nak siapkan tempahan baju orang kalau asyik malas mcm nie kan,,, tolongggggg......). 

p/s - sape yang ada kuasa kerajinan share sikit kat aku nie ye... eh, bukan sikit tapi banyak hokeyyyy....


love 4 ever
Eina Rahmat

No comments:

Post a Comment