Sunday, March 23, 2014

i'm back

Assalamualaikum semua, Hamboiii... perasan glamer sekejap bila tengok tajuk entry aku nie... hahahaha
rasanya sudah  lama aku menyepikan diri kan... hampir 2 bulan kot. korang semua rindu x kat aku nie...mesti rindu kannnnn... hahahha perasan betulah ko ni jah... mcm la ada orang nak menjegah kat belog aku nie. hahaha.

aku sebenarnya sibuk sangat dengan tugasan harian sebagai seorang pekerja yang makan gaji nie. bila aku ingat balik rasa mcm nak hantar surat resign 24 jam je kalau pikir pasal kerja yang tak pernah selesai. HUWAAAAA.........banyak lagi fail tengah menanti masa aku tengah menaip nie, tapi aku nak juga menghapdet belog aku nie.... 

nak cerita pasal kerja aku ni boleh dikatakan selalu jugalah kena buat kerja luar boleh dikatakan setiap minggu juga aku kena keluar. tapi takde la jauh sangat, cuma sekitar Selangor dan Kuala Lumpur jela... nak mengharapkan aku outstation jauh-jauh tak de la jawabnya... sebab company aku nie dalam proses berjimat cermat habis semua nak di cut cost.. haishhhh.... pening kepala mak.




No comments:

Post a Comment