Sunday, March 30, 2014

kerja oh kerja

assalamualaikum, kali nie aku nak share ngan korang pasal aktiviti kerja aku minggu lepas. aku telah ditugaskan sebagai penyambut tetamu di bahagian pentaftaran untuk BRIEFING & LUNCHEON Q1 2014 yang bertempat di The Zon Hotel. sebenarnya aku diantara pegawai bertugas yang last minute dipilih untuk menjayakan aktiviti tersebut. disebabkan oleh itu juga, aku tiada mempunyai baju untuk dipakai....sebenarnya baju aku dah tak muat sebab badan aku dah mengembang...hahahhaha. so, haruslah aku lain daripada yang lain pada hari berkenaan.... lagak diva ko nyahhhh

aku n the gang sepatutnya bertolak pada jam 9.30 pagi ke The Zon Hotel, tapi banyak pekara last minute nak kena setup so jam 10.00 pagi kami pun bertolak ke The Zon. Sampai saja di sana bermula aktiviti untuk memasang projector (bukan aku yg pasang pun.... ), kemaskan meja pendaftran dan sebagainya. masa tu aku n the gang sempat gak snap beberapa gambo... Alhamdullah, majlis berjalan dengan lancar...walaupun masih ada kekalutan di saat-saat akhir.

kat sini ada beberapa gambar semasa majlis berlangsung.... korang layan jer la yer... kak ton lagak diva nie...




majlis sedang berlangsung...
ada gaya tak? kalau kak ton bagi ceramah motibasi...hahhaha

kak aisha, me & hajar
antara geng yang terlibat
 me & kak aisha
salman, atie, kak aisha, me, hasanah & hajar 
The Gang at The Zon 
me & hasanah 
hasanah, me, hajar & kak aisha 
muka happy jer...baru lepas melantak...




-Eina-



No comments:

Post a Comment