Monday, March 31, 2014

wanita bertubuh agam...

assalamualaikum semua,,, hari nie aku nak share ngan korang semua tentang perasaan seorang wanita bertubuh agam a.k.a XXXL saiz. kalau nak diceritakan berkenaan dengan pengalaman wanita agam nie sudah semestinya banyak nagatif dari positif kan? betul tak korang semua.... 
ataupun aku sorang jer yang penah merasa banyak pengalaman negatif nie.. sensitip plak kak jah ari nie....

kalau nak diceritakan pasal pengalaman aku nie, rasanya 7 hari 7 malam pun tak abis lagi kot, sbb aku nie, sejak  masuk je sekolah menengah aku telah dikategorikan sebagai remaja agam.
 tapi semua pengalaman tue, aku pendam sorang-sorang sbb kawan-kawan aku yang lain semuanye selim melim je... nanti kalau mengadu kat dorang semua sure dorang buat bodo jer... baik kak jah feling sedey sorang-sorang...

selalunya wanita agam nie mesti dapat banyak gelaran kan? aku dulu pun mcm tu juga, mcm2 gelaran yang aku dapat seperti TOK PAH la, BADAK la, GIANT la, GAJAH la dan mcm2 lagi la... 
korang penah tak dapat gelaran2  mcm aku dan rase mcm aku pada waktu tue?
 sebenarnya banyak sangat gelaran yang aku dapat, sampai aku sendiri pun malas nak ingt... hahhaha. bukan ape kalau dingatkan balik rase sedey pun ada sebab aku rasa mcm dorang semua menghina mengutuk  aku, sebab badan aku yang agam nie... 

pada mulanya aku mcm x boleh terima je bila dapat gelaran mcm tu, tapi lama-kelamaan aku dah jadi biasa la... lantaklah biarlah apa orang nak panggil, xluak pun....kalau nak dipikirkan kejian dan kutukan orang nie, sampai mati pun belum tentu orang akan berhenti. betul x korang??? yang lagi penting pak rahmat sayang kat aku, bini die yang chumel nie... heheheh.

tapi kan korang semua perasan x, kalau orang yang dah langsing nie, selalu dok sibuk nak kurus lagikan, betul x? betul x? dok sibuk kata dah gemuk la, perut buncit la, peha besar la.. mcm2 lagi la,,, nak2 plak tye soklan tu kat orang yang badan agam mcm aku nie. dorang nie x terpikir ke ape perasaan orang mcm aku nie...
 sambil dok tepi tangga mengenang nasib diri.... 
huwaaa....sop..sop...


-Eina-

No comments:

Post a Comment